Про God of War

Вкрай гарні відгуки пресси не проходять повз гравців. Я не фанат платформы, не поціновувач жанру, але гра вражає. Звісно вона не стала водночас такою - є багато попередніх частин, про що я гадки не маю. Але м'який ребут серії найкращий час щоб в неї зайти.

Найкраща бійко-система - так. Вона зручна, зрозуміла, налаштовується і гарно відчувається на різних рівнях складності. До ворога треба підібрати момент, зброю та використовувати оточення.

Найкраща графіка - так. Дуже велика кількість деталей, гра світла, ефектів, та ще й вдало використовується. Музичний супровід завжди є частиною атмосфери завжди різний, завжди тематичний наче його з гри не прибереш. Звук відчутно-об'ємний з деталями, яскравий і реалістичний.

Та от найбільше вражає історія. Вступ жбурляє в тебе у бойовик, переграє у драму, якимось дивом заохочує до дослідництва та постійно висяює картинкою. Відчувається велика пошана до міфів. Вражає скільки контенту можна створити з невеликої історії стороннього завдання, і все воно поєднується і тільки додає у величезний всесвіт. Мімір особливо запам'ятовується, оскільки навіть у мандрах між місіями розповідає становлення світу (мінімум десятки великих історій). Відношення батька й сина - ще одне поцілене яблучко. Ти або у батьках, або у дітях і все наче зрозуміло чим досвідченіше ти стаєш, та через гру дещо згадаєш... або зрозумієш - покрито широку аудиторію. Ефектні бійки, цікавий сюжет, історичне підгрунтя, збиральництво, арени, відношення батьків та дітей ... чого тут не вистачає? І щоб я тут не писав - це причіпки, наприклад, позначки на мапі для збиральництва, або потурання агресії дитини, довжина основної кампанії, арени, або баланс валькірій, тощо. 

Я не очікував такого влучання від гри. Можливо вона не перегортає ігровий досвід догори дригом, але заставляє тільки позитивні спогади на рівні кращих.

[10/10]


Коментарі