Про Godlike Burger

 


Гра про готування їдла, космічні раси, поліпшення характеристик, та необхідність фаршу. Клієнти приходять до вашого ресторану і ви їх розглядаєте за трьома ознаками: гроші, престиж, м'ясо. Готування їжі не складне - смажимо, додаємо потрібні компоненти, інколи спеціальні соуси. Головне коїться поза кухнею - вбиваємо ножем, пастками тих же клієнтів та телепортуємо у м'ясорубку.  В результаті - смузі з Overcooked для одного та Hitman. Поліпшуємо ресторан, з точки зору майстерності вбивства, перелітаємо на іншу планету, де середній чек вище, разом зі складністю завдань та вподобанням публіки. Все це продає, виглядає та звучить дуже добре. Але...

Після певного часу гра натякає - балансувати треба самостійно. Вам не обов'язково обробляти всі замовлення, використовувати автоматичні пастки - робіть це так аби було достатньо м'яса та грошей. Сплачуйте податки, заньсоте хабарі, перелітати далі - не обов'язково.

Вступ у гру дуже нудний. Розробники вивалюють все навчання і пояснення на початку, купа тексту та механік. Після ознайомлення вже й забуваєш що там було на початку, і більше досліджуєш ніж розумієш. Не зважаючи на всього дві локації є де заплутатися. Ніщо вам не нагадає сплатити оренду, або те що ви почнете новий день без булок та інгредієнтів.

Поліпшення переходять клону після смерті, а от гроші, престиж, та інгредієнти ні. Це не одразу розумієш, і дивуєшся як це все можна купити за один підхід. Прогрес можна скинути, якщо ви мазохіст і хочете збирати наново.

Головні ігрові механіки прості та зрозумілі, з часом. Найбільшою проблемою гра стає при додаванні ускладнень. Коли вам доводиться перебирати типа м'яса це перетворюється на зубріння відповідностей. Після замовлення вам треба звіритися який тип котлет (з кого) полюбляє ця раса у довіднику, приготувати і віддати. І ця перевірка як на мене зайва - можна ж було розрізняти фарш за кольором, чи підказкою у замовленні, чи іншим наочним методом. Звіряння з довідником дуже збиває темп - а він тут високий.

Для переходу на іншу планету потрібно виконувати обов'язкові дурнуваті завдання. День з ускладненнями теж вибивають з колії. Все ще не погано, коли у вас намагаються поцупити щось з холодильнику, або унітази постійно ламаються. А от якщо зламається термінал через конкурентів, ви не знаєте кому віддавати замовлення - бігаючи по ресторану. Що знову суперечить темпу гри.

Гарна ключова ідея розпадається в реалізації механік прогессу. Гумор, графіка, саундтрек радує, але ігролад підводить коли механіки поєднуються разом. Як це можна було не помітити під час тестування - не розумію.

4/10

Коментарі