Про Stray


Якби у Гордона Фрімена був котик то це був би Stray. Атмосферно, - дуже схоже на Half-Life та Deux Ex. Чого не очікуєш, - так це обмеженого вільного містечка у котрому доведеться виконувати завдання (знайди-принеси). Все лінійно, але спонукає гравця на дослідження. Темп гри: коридорний екшен, потім відкрита частина міста для задач і більш розслабленої гри.

Картинка дуже гарна, як і анімації. Можна тільки уявити яке то було завдання для геймдизайнерів - спроектувати шляхи не ящиками, стінами та дверима, а столами, вікнами, трубами оскільки чотирьохлапий стрибає високо, гнучкий та має невеликі розміри - орієнтуватися гравцеві доведеться по іншому.

Ніякого мі-мі-мі, це пригода з утопією, роботами та дуже цікавим світом. Гра не про кота, а про філософію і пригоди. Не дивлячись на тверду лінійність - пройти ще раз хочеться, і мабуть, не раз, і це схоже на пригодницьку книжку довжиною в 4 години.

8/10

Коментарі