Про High Hell

 


Перед вами прямолінійний шутер на невеликих локаціях де від гравця очікують швидкої реакції. Я був неправий коли подумав про сюжетний Quake на вечір. Противник знаходиться тільки у запланованих місцях і ніяких танців з стріляниною не виконується. Задача гравця - швидко пробігтися по рівню, чітко потрапляючи у кожного противника до його пострілу.

Різноманіття зброї, читання листів, глибокий сюжет - це все не про цю гру. Гра - бунтарский спрінт, котрий відчувається у інтерактивних заставках між рівнями, підпаленні пачок купюр, рятуванням козенят та прогулянці на секретному рівні (відкривається при збиранні всіх ляльок). Завчаєш рівень, бігаєш та вбиваєш одним пострілом - збивають з ритму хіба що боси.

Короткий, творчій проект, але не настільки гарний аби мені захотілося перепройти його знову, або отримати щось крім перевірки рефлексів та випадковостей.

[5.5/10]

Коментарі